Descompte del 4% als clients amb compromís

Productes frescos, ecològics i de qualitat

Preguntes freqüents

Aqui trobaràs resposta als teus dubtes, si no trobes allò que busques pots contactar amb nosaltres aquí.

Tots aquells productes que podem els produïm nosaltres mateixos i els veuràs indicats com a producte propi. Perquè puguis gaudir de més varietat també t’oferim fruita i hortalisses d’altres productors però sempre trobaràs indicat el lloc de procedència.
Si, tot el producte que trobaràs a la botiga és ecològic i certificat com a tal pel CCPAE (Consell Català de la Producció Agrària Ecològica). Què és el màxim òrgan regulador de la producció agrària ecològica a Catalunya.

Estem ubicats al Vallès Oriental, a la frontera entre Cardedeu i Sant Antoni de Vilamajor, concretament dins de la urbanització de Sant Julià d’Alfou, a la masia de Cal Cerdà de Dalt.
Pots comprar fent:
• Sense compromís: Comandes puntuals sempre que ho desitgis, triant exactament aquells productes que vols i la quantitat que en vols, com a qualsevol botiga on-line.
• Amb compromís: pots agafar l’opció de rebre una cistella amb compromís setmanal o bisetmanal. T’oferirem una cistella amb productes de temporada de forma automàtica, seguint les opcions que hagis seleccionat. Sempre que no la vulguis, la pots eliminar, amb un sol clic. Aquesta opció et permet gaudir d’un descompte del 4%.

Cada setmana rebràs un e-mail amb la composició exacta de la teva cistella, allà mateix trobaràs un botó per poder anular-la o afegir-hi nous productes. També pots entrar a la web i fer el canvis que necessitis.
Sempre pots acabar de complementar la teva cistella amb aquells productes que vulguis. Recorda que cal que fer-ho dintre del període per fer canvis, que normalment finalitza el dimarts a les 7:00 h del matí.


No es poden canviar els productes de la cistella per altres diferents, però sempre que vulguis pots anular la cistella que t’oferim i et pots crear la teva comanada a mida.
Tens temps per realitzar canvis a la teva comanda fins que es tanqui el període de canvis que normalment finalitza el dimarts a les 7:00h del matí. És possible que alguna setmana degut a l’aparició de dies festius, canviem el dia en que es tanca el període de canvis. Ho avisarem via mail.

Pots anul·lar la cistella tants cops com necessitis, sempre i quan ho facis abans que es tanqui el període de canvis que normalment acaba tots els dimarts a les 7:00h del matí.
Si NO anul·les la cistella i tens compromís nosaltres no tenim constància que no la vols. La preparem i la portem al punt de recollida i per tant hauràs d’abonar l’import d’aquella cistella la recullis o no.
Hi ha diferents punts de recollida amb horaris i dies de recollida diferents quan et registris n'hauràs d'escollir un.
També pots variar el teu punt de recollida amb una setmana d'antelació a l'apartat "El meu compte" "Punts de recollida". Si necessites fer-ho de forma més immediata posa't en contacte amb nosaltres.
Si vols pots veure els punts de recollida que tens disponibles a l'apartat "Com funcionem", abaix del tot de la pàgina.



Hauràs de recollir la teva comanda en el punt de recollida que hagis triat dintre de l'horari que té disponible. Són horaris amplis perquè sigui flexible i còmode.
Si que et recomanem que passis a recollir la teva comanda tant aviat com et sigui possible dintre l'horari del teu punt de recollida, així els teus productes seran més frescos.

Durant el confinament estem repartint les comandes de forma presencial de 12h a 13:30h, si en aquest horari no has pogut venir a recollir, et demanem que vinguis quan abans millor en l'horari de 8h a 21h, fa molta calor i al tractar-se de producte fresc perd molt ràpidament.
Cal portar una bossa de la compra per recollir la comanda i deixar la caixa dins la càmera.
La recollida és autoservei, tu mateix obres i la reculls, la trobaràs dins una càmera blanca de camió que tenim a l'exterior, davant de la casa.
Repartim als pobles de Cardedeu, LLinars, Cànoves, Sant Antoni i Sant Pere de Vilamajor o a les urbanitzacions de Sant julià d'Alfou, Can Miret i Can Ram.

Et podem portar la teva comanda si ho necessites amb un sobrecost de 3€, que caldrà pagar amb efectiu o tarja de crèdit o dèbit, quan t'entreguem la comanda.

El repartiment el farem els dimecres i els dijous, intenteu tenir algú a casa que pugui recollir la comanda aquests dies. En cas que tingueu alguna necessitat específica en l'entrega: horari de mati o tarda ens ho feu saber amb antelació.

És molt important que si heu de sortir un moment, tingueu el mòbil disponible per poder-nos posar en contacte amb vosaltres per si arribem i no hi sou, així podrem trobar una solució. Cal tenir la direcció i el telèfon ben apuntat a la web. Moltes gràcies
Si has escollit la opció de entrega a domicili, et portarem la teva comanda a l'adreça que tinguis apuntada a la web, assegurat que és correcte i en facilita la entrega.

El repartiment habitualment el fem els dimecres des de les 12:00 fins les 20:00h però si hi ha moltes comandes o hi ha hagut algun canvi potser que també les servim dijous.

En cas que tingueu alguna necessitat específica en l'entrega: horari de mati o tarda ens ho feu saber amb antelació siusplau.

És molt important que si heu de sortir un moment, tingueu el mòbil disponible per poder-nos posar en contacte amb vosaltres per si arribem i no hi sou, així podrem trobar una solució. Moltes gràcies
Llavors la teva opció és la cistella amb compromís. Sense fer res, rebràs al punt de recollida que decideixis una cistella amb del millors productes de ecològics de proximitat i de temporada.

Això no t’ho podem dir nosaltres perquè ningú es coneix tant com un mateix. Et recomanem que provis sense por i si veus que l’opció que has triat no és la que necessites, sempre la pots modificar a l'apartat: El meu compromís.
Llavors et recomanem la opció sense compromís: que et permet comprar aquells productes que necessitis, quan els necessitis.
Pots aprofitar perquè un familiar o conegut la reculli, així ens ajudes a mantenir el projecte. Si per tu no és viable aquesta opció sempre la pots anul·lar online, o donar-te de baixa de l'opció amb compromís el temps que siguis fora. Si no saps com fer-ho posa't en contacte, nosaltres t'ho fem.
El pagament es fa online mitjançat targeta de crèdit a la mateixa web.

· Si ets un client sense compromís, pagaràs la comanda al mateix moment de confirmar-la.

· Si ets un clients amb compromís, el cobrament te'l farem nosaltres, un cop tanquem la setmana i ens pose'm a preparar la teva comanda. Prèviament has d'haver registrat una targeta de crèdit.
Si vols canviar les característiques del teu perfil: tipus de compromís, cistella gran o petita, setmanal o bisetmanal, el punt de recollida, etc. Pots fer-ho a través del apartat: El meu compte

És aquell període en que pots fer canvis a la composició de la teva comanda. Dintre d’aquest període pots fer una comanda, anul·lar la teva cistella, afegir productes extres, etc. Aquest període normalment comença el divendres a la tarda i finalitza el dimarts a les 7:00h del matí. Es possible que alguna setmana degut a l’aparició de dies festius, canviem el dia en que s’obre i es tanca el període de canvis. Ja ho avisarem via mail.
Ens pots escriure i nosaltres et donem de baixa immediatament, sempre hi quan tinguis tots els imports liquidats.
Posa’t en contacte amb nosaltres, darrere Cal Cerdà hi ha persones que tenim ganes d’ajudar-te i que ens ajudis a millorar. És molt senzill un cop t'has registrat tens una pestanya amb el dibuix d'un sobre, allà ens pots escriure tants missatges com vulguis. Si ho prefereixes també ens pots trucar al 673 103 619 o escriure un mail a botiga@calcerda.cat



  • 7 punts de recollida per escollir
  • Productes frescos i ecològics
  • Pagament a través de targeta
  • Tens dubtes?
    673 103 619